1.2.12

Squirrel Hunt



You know when a link leads to another and that one opens a new tab and after 15min you have 87456287634 tabs opened and when you get back to the first one you're like "Ohh! Right, I was doing my homework!" 

(Find out more and photos after the jump!)


Well that happened to me yesterday and came up to this video of Kristen Bell having a meltdown over a sloth for her birthday. I got so caught up watching it I felt like a sloth was coming near me too. Thats when I turned around at the window and saw a squirrel staring at me! It scared the crap out of me and I almost had a meltdown just like Kristen. 

After putting myself together I decided to go on a squirrel hunt and shoot a couple of them, shoot a couple of photos that is. I spent about half an hour looking for squirrels with no luck at all. I got a couple of shoots where you can barely see it but on the other side I got some of a bird that was hanging around in the garden as well. 

Couldn't help myself.








Do you have a favorite animal? One you can have a meltdown for? Lol

-------------------

A ustedes les ha pasado que un link los lleva a otro y ese otro a otro más y después de 15min tienen 87456287634 taba abiertas y cuando vuelven a regresar a la primera piensas "Ahh! Cierto, estaba haciendo mis tareas!" Bueno eso me pasó ayer y terminé en este video donde Kristen Bell tiene un colapso emocional por el perezoso que recibió por su cumpleaños. El video captó tanto mi atención que empecé a sentir la presencia de un perezoso cerca de mi también. Ahí fue cuando voltee hacia la ventana y vi una ardilla viendome! Me asustó como no tienen idea y casi empiezo a tener un colapso emocional como el de Kristen.

Después de recuperar la cordura decidí ir a cazar ardillas y tomar algunas fotos de ellas. Pasé como media hora buscando ardillas en mi jardín, incluso el jardinero se ofreció a ayudarme con mi misión, pero ninguno tuvo suerte. Tomé algunas fotografías en las que apenas se puede ver una ardilla corriendo entre las ramas. Por otro lado, le tomé fotos a un pajarito que paseaba por el jardín también.

Tienen un animal favorito? Uno por el cual puedan tener un colapso emocional? 

1 comment: